1) Повернення товару належної якості

Для повернення товару уважно заповните документи, які містяться в Замовленні і висилайте на електронну пошту dom fasad@ukr.net електронні копії (у темі листа вкажіть номер Замовлення, яке Ви повертаєте), що сканують :
 
- Заяви на повернення товару
- Накладній на повернення товару
- Витратній накладній
- Експрес-накладній
-Розрахункових документів, якими підтверджується оплата товару, Заява на переклад готівки і якщо розрахунок відбувався із застосуванням банківської карти, копію сліпу платіжного терміналу, видані у відділенні Кур'єрської компанії разом із Замовленням.


Чекайте зворотний зв'язок від менеджера на свою електронну адресу з підтвердженням можливості повернення товару, далі:

- Зберіть товар в повній комплектації (товари, що поставляються в комплекті, необхідно повертати також в комплекті).
- Вкладіть копії розрахункових документів, якими підтверджується оплата товару.
- Вкладіть заповнені Вами оригінали документів : "Заява на повернення товару", "Накладна на повернення товару", "Витратна накладна", "Експрес-накладна".

Упакуйте усе вищеперелічене.

Повернення товару належної якості (якщо товар не підійшов за розміром, цвіту або з інших причин не може бути використаний за призначенням) можливе якщо:

- не пройшло 14 днів з моменту отримання товару у відділенні Кур'єрської компанії;
- товар не був у вживанні і жодним чином не використовувався;
- повністю збережена фірмова упаковка ;
- товар знаходиться в тому ж стані, що і на момент купівлі і передачі покупцеві (без яких-небудь ушкоджень і дефектів);

Якщо товар відповідає вище вказаним умовам повернення, грошові кошти будуть повернені на банківський рахунок покупця упродовж 20 робочих днів, але у будь-якому випадку не більше 30

Пересилка здійснюється за рахунок покупця.

2) Повернення товару неналежної якості

Повернення товару неналежної якості можливе при виявленні покупцем в товарі недоліку або істотного недоліку. Виявлений Вами недолік не має бути наслідком неправильного використання або зберігання товару. З правилами і умовами ефективного і безпечного використання товару можна ознайомиться в товаросупровідних документах або на сайті інтернет-магазину "Домфасад" . Згідно ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів" ви маєте право в течії гарантійного терміну заявити претензію про якість товару.

Для повернення товару уважно заповните документи, які містяться в Замовленні і висилайте на електронну пошту dom fasad@ukr.net електронні копії (у темі листа вкажіть номер Замовлення, яке Ви повертаєте), що сканують :

- Заяви на повернення товару
- Накладній на повернення товару
- Витратній накладній
- Експрес-накладній
- Розрахункових документів, якими підтверджується оплата товару, Заява на переклад готівки і якщо розрахунок відбувався із застосуванням банківської карти, копію сліпу платіжного терміналу, видані у відділенні Кур'єрської компанії разом із Замовленням.

Чекайте зворотний зв'язок від менеджера на свою електронну адресу з підтвердженням можливості повернення товару, далі:

- Зберіть товар в повній комплектації (товари, що поставляються в комплекті, необхідно повертати також в комплекті).
- Вкладіть копії розрахункових документів, якими підтверджується оплата товару.
- Вкладіть заповнені Вами оригінали документів : "Заява на повернення товару", "Накладна на повернення товару", "Витратна накладна", "Експрес-накладна".
- Упакуйте усе вищеперелічене.

Пересилка здійснюється за рахунок покупця.

Розгляд претензії займає від одного до 14 днів.

Після попереднього розгляду Вашої Заяви на повернення:

- якщо в товарі будуть виявлені недоліки або істотні недоліки грошові кошти сплачені за товар будуть повернені на Ваш банківський рахунок вказаний в Заяві на повернення на протязі 20 робочих днів, але у будь-якому разі не більше 30 днів;
- якщо в товарі не будуть виявлені недоліки або істотні недоліки, які виникли з вини Виробника і/або Продавця, на Вашу адресу, вказану в Заяві буде відправлено Повідомний лист з рішенням комісії. Після отримання вказаного листа Вам необхідно зв'язатися з нами будь-яким зручним способом:
- по електронній пошті : dom fasad@ukr.net
- по телефону: 0664080028, для уточнення адреси відділення Кур'єрської компанії, на якому Вам буде зручно забрати товар.

 

Умови обміну (повернення) товару :

Обмін (повернення) товару належної якості можливий впродовж 14 днів з дня доставки на відділенні Кур'єрської служби за винятком товарів, що не підлягають обміну (поверненню), відповідно до законодавства України (Додаток N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172).

Порядок обміну (повернення) товару, придбаного в інтернет-магазині "Домфасад", визначені в Правилах купівлі-продажу товару в інтернет-магазині "Домфасад":

- металовироби
- спецпланки і згинальні вироби
- терасна дошка
- термопанели
- штакетный огорожа
- сайдинг привезений під замовлення
- флюгарки і димарі
- термодерево
- утеплювач

Обмін (повернення) товару належної якості проводиться за умови надання споживачем:

- товару належної якості, який не був у використанні і збережений його товарний вид, споживчі властивості, пломби, ярлики;
- розрахункового документу, виданого разом з проданим товаром.